woensdag 8 januari 2014

Romige, fruitige kwark

Lunch.. eigenlijk vind ik lunch nooit zo bijzonder interessant. Eigenlijk geniet ik veel meer van een warme kom havermout 's morgens en een goed bord eten 's avonds als ik uit mijn werk kom. Maar eten moeten we, dus laten we het dan maar zo leuk mogelijk maken. Vandaag had ik een uitprobeersel van rijp fruit dat op moest, maar lékker dat het is! Het is zoet, fruitig, fris, romig en heeft een bite. Jummie!

Voor 1 portie:
Halve mango
Halve avocado
Halve banaan
2 volle eetlepels magere kwark
2 eetlepels muesli

Snijd de mango, avocado en banaan in stukken en pureer ze in de blender met een heel beetje water (mijn blender heeft dit nodig voor de 'grip'). Bewaar deze puree in een bakje en neem dit samen met de bak kwark en de muesli apart mee naar je werk. Als je gaat lunchen hoef je alleen nog de kwark en muesli bij de puree te voegen en klaar. Eet smakelijk! 






Ik heb zelf de hele mango, banaan en avocado in 1 keer gepureerd en hier 2 bakjes van gemaakt waarvan 1 ingevroren. Zo heb ik deze week nóg een keer deze goddelijke fruitige, romige, zoete, superlekkere kwark!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten