dinsdag 15 april 2014

Baksels op bestelling!

Na een week vakantie kan ik er altijd weer helemaal tegenaan. Het haastige is eruit, het hoofd leeg, de buik vol met lekkere hapjes, drankjes en m'n lijf giert van de vitamine D. Klaar voor een frisse start!

Dit weekend zat ik eens te denken aan alle leuke plannen die er op stapel staan. Ik kan er nog niet teveel over kwijt, maar er komt genoeg nieuws aan!

Waaronder baksels op bestelling! Ik ben namelijk een enorme bakker. Het liefst sta ik de hele dag in de keuken te bakken en bedenken welke creaties ik kan maken met groenten, fruit en allerlei soorten meel. Zonder geraffineerde suiker mét heel veel smaak en een heerlijk geurend huis. De vriezer puilt uit omdat ik de enige ben die suikervrij eet. Daarom bedacht ik een leuk idee: heb je geen tijd om gezonde koekjes te bakken, geen idee hoe je het moet maken, benieuwd naar wat ik uit mijn oven tover of heb je een verjaardag waarbij je iets lekkers én gezonds wil voorschotelen? Dit kan zijn in de vorm van koekjes, sportrepen, taarten, cupcakes, 'kinder 10-uurtjes', quiches of waar je maar zin in hebt. Laat het me weten via t.vanholland@gmail.com en ik ga samen met jouw wensen aan de slag om iets heerlijks voor je te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten